Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Home Často kladedné otázky

Často kladené otázky

1. Musím mít účet iDNES+ k nakupování ve věrnostním programu?

Ano, pro nakupování dárků ve věrnostním programu iDNES.cz je potřeba mít účet iDNES+, který si můžete zřídit zde. Před nakupováním se musíte vždy přihlásit. Bez přihlášení do věrnostního klubu není možné si objednávat.

2. Jak získám účet iDNES+?

Účet ve věrnostním klubu iDNES+ získáte vyplněním registračního formuláře zde. Vytvoření vám zabere pár minut.

3. Jak nasbírám íčka na nákupy ve věrnostním obchodě?

Íčka sbíráte prohlížením zpravodajského webu iDNES.cz. Za každou navštívenou stránku získáte jedno íčko (přičte se vám ve vašem účtu). Maximálně můžete za den nasbírat až 180 íček.

4. Proč jsou ceny zelené a červené?

Barvy vám usnadní nákup v našem věrnostním programu. Zelená barva označuje dárky, na něž máte dostatečný počet íček. V opačném případě je cena červená. Což znamená, že musíte ještě nasbírat další íčka, abyste si ji mohli pořídit.

5. Proč nemůžu koupit dárek s červenou cenou?

Protože nemáte dostatečný počet íček na svém kontě. Je potřeba nasbírat další íčka prohlížením obsahu zpravodajského portálu iDNES.cz.

6. Co znamená, když „Nákup tohoto dárku je povolen jen čtenářům, kteří mají na svém účtu dostatečný počet íček

Některé dárky mají nastavený minimální počet íček, které musí mít čtenář k zakoupení daného dárku. Tyto íčka se z vašeho účtu neodečítají, slouží pouze jako vstupní podmínka pro nákup určitých dárků. Jedná se zejména o virtuální dárky.

7. Jak obdržím virtuální dárek?

Virtuální dárek obdržíte do několika minut po odeslání objednávky na vaši e-mailovou adresu.

8. Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky zjistíte na svém účtu v sekci iDNES+ (objednávky).

9. Jak je možné objednávku stornovat?

Objednávku je možné stornovat dvěma způsoby. Do doby než je objednávka vyřízena ji můžete stornovat sami na svém účtu v sekci iDNES+. Zde stačí u objednávky kliknout na tlačítko Storno. V případě, že je objednávka již vyřízena, je potřeba se obrátit s žádostí o storno na e-mailovou adresu: icka@idnes.cz. Virtuální dárky distribuované pomocí e-mailu není možné stornovat.

10. Je možné stornovat virtuální dárek?

Virtuální dárek není možné stornovat, protože se odesílá do několika minut po potvrzení objednávky. Vzhledem k povaze dárku není možné ho vrátit.

11. Proč se mi po stornování objednávky nevrátila všechny íčka?

Stornování objednávky je zdarma v případě, že ji zrušíte do doby, než se odešle poštou, přepravní službou nebo na pobočku. Při pozdějším stornování se vám v závislosti na typu dárku a odběru vrátí jen poměrná část íček. To je způsobeno náklady na poštovné a balné. U osobního odběru vám bude vráceno 80 % hodnoty objednávky, u poštovného zdarma 70 %. Platbu za zaslání pomocí přepravní společnosti Geis nevracíme. Ve výjimečných případech nevracíme celou hodnotu objednávky. Jedná se o dárky, které mají krátkou „spotřebu“ a nedaly by se využít znovu (např. vstupenky s brzkým datem konání apod.).

12. Je možné vrátit dárek?

Zakoupené a doručené dárky nelze vrátit.

13. Jak dárek reklamovat?

Pokud vám přišel dárek poškozený nebo jinak znehodnocený, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese: icka@idnes.cz. Reklamace budeme řešit individuálně.

14. Jaké jsou možnosti odběru?

Dárek si můžete odebrat osobně na našich pobočkách, nechat si ho poslat zdarma pomocí České pošty (doba dodání je 3 – 5 pracovních dní) nebo si ho nechat zaslat expresně pomocí přepravní služby Geis (doba dodání do 2 pracovních dnů). Virtuální dárky se posílají do několika minut po objednání na vaši e-mailovou adresu.

15. Proč nenabízí všechny produkty stejné možnosti odběru?

Některé dárky je potřeba využít rychleji než ostatní a tak u nich nenabízíme možnost poštovného zdarma, protože by se k vám nemusel dostat dárek dostatečně včas.

16. Jak poznám, že si mohu již objednávku osobně vyzvednout?

Vyzvednout si dárek na pobočce můžete ve chvíli, kdy vám dorazí e-mail s výzvou k odběru. Kromě e-mailové schránky můžete stav kontrolovat i na svém účtu iDNES+.

17. Co dělat, když si nestihnu vyzvednout objednávku na osobním odběru?

V případě, že nemáte možnost si v daném termínu vyzvednout svoji objednávku, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese: icka@idnes.cz.

18. Co dělat, když si nestihnu vyzvednout balíček z České pošty?

Pokud se k nám vrátí váš balíček z České pošty, je nutné provést objednávku znovu. Z vašeho účtu odečteme 70 % hodnoty dárku za propadlé poštovné.

19. Co dělat, když si nestihnu převzít balíček od Geis?

Pokud se k nám vrátí váš balíček od přepravní společnosti Geis, je nutné provést objednávku znovu. Z vašeho účtu odečteme 70 % hodnoty dárku za propadlé expresní dodání kurýrem. Uhrazená částka za dodání je nevratná.

20. Jak zaplatit poštovné, pokud se mi to napoprvé nepovede?

Pokud jste si objednali dárky kurýrem a nepovedla se vám platba, je možné ji opakovat později. Na svém účtu v sekci iDNES+ (objednávky) najdete seznam svých objednávek. U objednávky, která nemá zaplacené poštovné, najdete tlačítko Zaplatit, které vás přesměruje znovu na platební bránu.

21. Proč, když mám 20 000 íček, nemohu nakoupit za 20 000 íček?

Pokud při sbírání íček přesáhnete jejich počet nad 1 000, je nutné, aby vždy alespoň tento počet na vašem účtu zůstal. Toto pravidlo je spojené s diskuzemi na iDNES.cz. Pokud máte tedy na účtu 20 000 íček, můžete nakoupit pouze za 19 000 íček.

Dárky od partnerů

Košík

Pro nakupování se musíte přihlásit

Přihlásit se

Nemáte Účet iDNES.cz? Vytvořte si jej

Jak získat íčka?

Pro nákup dárků se zaregistrujte na iDNES.cz. Registrace je zdarma. Íčka sbíráte prohlížením obsahu iDNES.cz, za ně si pak můžete koupit skvělé dárky.

Hledat v produktech

Kontakt

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.