Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Home Knihy Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš

Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš

Základní pojmy z managementu a marketingu

Cena: 25 000 íček

Způsob odběru: Poštou zdarma, Osobní odběr (Praha)
Sponzor dárku: iDNES.cz

Více dárků u kategorie Knihy

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.
Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.
Pro zábavu v závěru autor uvádí několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.

Podobné dárky

Toulavá Kamera

Iveta Toušlová, Marek Podhorský, Josef Maršál - Toulavá kamera

40 000 íček

koupit

Na život a na smrt - Charles P. White

Western do kapsy

10 000 íček

koupit

Dárky od partnerů

Košík

Pro nakupování se musíte přihlásit

Přihlásit se

Nemáte Účet iDNES.cz? Vytvořte si jej

Jak získat íčka?

Pro nákup dárků se zaregistrujte na iDNES.cz. Registrace je zdarma. Íčka sbíráte prohlížením obsahu iDNES.cz, za ně si pak můžete koupit skvělé dárky.

Hledat v produktech

Kontakt


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.